30 Mart 2013 Cumartesi

Pitbull Christina Aguilera Feel This Moment Türkçesi Tercümesi Anlamı Okunuşu

Pitbull Feat Christina Aguilera Feel This Moment Türkçesi Anlamı Okunuşu

Amerika ve dünya genelinde milyonlarca dinleyicisi olan Pitbull Crisina Aguelera düeti yeni şarkısı büyük ilgi gördü. Pitbull This Moment şarkısının Türkçe çevirisini anlamı ve okunuşunu merak eden Ozguncel.com takipçilerimiz için çeviri yapıp paylaşmak istedik. Ayrıca yazının devamından Video klibi izleyebilirsiniz.

Pitbull Feel This Moment Türkçe Çeviri

for money, and get it viced
Para için sordum,k ötülükle kazandım
Ask for advice, get money twice
Tavsiye aldum iki kez para kazandım
I'm from the Dirty, but that chico nice
Ben kerliyim,ama bu çok şekil
Ya'll call it a moment, I call it life Siz 

Şarkının Tam çevirisi ve Video klibi İçin Ziyaret edin:

Pitbull Feel This Moment Türkçe Çeviri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder