12 Aralık 2013 Perşembe

Özet Bilgi: Kendi Voltaj Şarkı Sözü – Yalana Doydum Adını Koydum Ayrıntılar


Kendi Voltaj Şarkı Sözü – Yalana Doydum Adını Koydum

Makalemizde yer alan Kendi Voltaj Şarkı Sözü – Yalana Doydum Adını Koydum konusu tüm detaylar ile ele alınmaya çalışıldı. İllaki sizlerinde Kendi Voltaj Şarkı Sözü – Yalana Doydum Adını Koydum konusu hakkında bilfdikleriniz vardır. Bildiklerinizi diğer insanların faydalanması adına bizlerle paylaşabilirsiniz.

Kendinin Voltaj Alı Şarkısının Sözleri

Yalana Doydum Adını Koydum

Senden Öğrendim Öncesi Toydum

Sözüne Kanmam Bidaha Yanmam Canım isterse

Dünyam Sana Yörünge Sanma Çekim Güçüm Bitti

Benim ki Aşk Değilmiş Anladım Sadece Delilikti

Yakışa Yakışa Yalvarışa Artık Hiç Aldanamam

Moda Gibi Geçtin Gittin Benden Nostalji Yapamam

Artık Aklım Başımda...

Kendi Voltaj Şarkı Sözü – Yalana Doydum Adını Koydum konusu ile alakalı detaylar hazırlanmaktadır. En kısa süre içerisinde tüm bilgiler sizlerle paylaşılmaya devam edilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder