14 Aralık 2013 Cumartesi

Vikipedi: Alexandra Stan Mr. Saxo Beat Şarkı Sözleri En Kısa


Alexandra Stan Mr. Saxo Beat Şarkı Sözleri

Bu konu 15/12/2013 tarihinde admin tarafından yayınlanmıştır. Makalenin yayınlanma saati 01:35 civarındadır. Alexandra Stan Mr. Saxo Beat Şarkı Sözleri konusu hakkında makalemizden aydınlanabilirsiniz.

Alexandra Stan Mr. Saxo Beat çeviri , Alexandra Stan Mr. Saxo Beat sözleri , Alexandra Stan Mr. Saxo Beat türkçe , Alexandra Stan Saxo Beat sözleri , Saxo Beat çeviri

Her makalenin zor şartlar altında hazırlandığının bilincinde olarak Alexandra Stan Mr. Saxo Beat Şarkı Sözleri makalesini bu doğrulta değerlendirmenizi dileriz. Alexandra Stan Mr. Saxo Beat çeviri , Alexandra Stan Mr. Saxo Beat sözleri , Alexandra Stan Mr. Saxo Beat türkçe , Alexandra Stan Saxo Beat sözleri , Saxo Beat çeviri Alexandra Stan Mr. Saxo Beat Şarkı Sözleri konusu hakkında zaman içerisinde yaptığımız derlemeler genişletilecektir.

Alexandra Stan Mr. Saxo Beat Şarkı Sözleri - çevirisi

You make me this,

Bana bunu yap,

Bring me up,

Beni yükselt,

Bring me down,

Beni düşür,

Playing sweet,

Güzel oynuyor,

Make me move like a freak,

Bir ucube gibi harekete geçir beni,

Mr. Saxo Beat.

He makes me this,

O bana bunu yapıyor

Brings me up,

Beni yüsekltiyor

Brings me down,

Beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder