17 Aralık 2013 Salı

Soru: Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri Ayrıntılar


Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri

Bu konu 17/12/2013 tarihinde admin tarafından yayınlanmıştır. Makalenin yayınlanma saati 18:09 civarındadır. Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri konusu hakkında makalemizden aydınlanabilirsiniz.

Enrique iglesias I m loving you sözleri , Enrique iglesias I m loving you türkçe çeviri , Tonight çeviri

Her makalenin zor şartlar altında hazırlandığının bilincinde olarak Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri makalesini bu doğrulta değerlendirmenizi dileriz. Enrique iglesias I m loving you sözleri , Enrique iglesias I m loving you türkçe çeviri , Tonight çeviri Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri konusu hakkında zaman içerisinde yaptığımız derlemeler genişletilecektir.

Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri

I know you want me
Beni istediğini biliyorum
I made it obvious that I want you too
Benim de seni istediğimi apaçık belli ettim
So put it on me
Hadi göster bana
Let’s remove the space between me and you
Hadi aramızdaki mesafeyi kaldıralım
Now rock your body
Şimdi salla vücudunu
Damn I like the way that you move
Aman tanrım,...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder